יעוץ שיווקי
בואו נתחיל מההתחלה – מה זה בכלל ייעוץ שיווקי?
ייעוץ שיווקי בעיני מתבטא בהכוונה והדרכה בניהול השיווק, הפרסום והמכירות של העסק.
אבל יש עוד כמה שלבים ושאלות חשובות שאני שואל את עצמי בדרך, עוד לפני שאני ניגש לייעוץ עצמו. שאלות כמו:
- מהן המטרות של החברה?
- מהם התקציבים שעומדים לרשותנו?
- ואיך כדאי לנצל אותם בצורה הטובה ביותר?
- מה עובד בתחום הרלוונטי ובעיקר מה לא עובד?
- איך אנחנו יכולים למקסם את מה שמביא תוצאות ולצמצם הוצאות מיותרות שלא תורמות לנו?
- כיצד נגדיר הצלחה ומה ה-ROI הנכון עבורנו?
- ועוד שאלות רבות.
חשוב להבין שכל עסק מתנהל בצורה שונה.
וכך גם תהליך הייעוץ השיווקי שונה ואינדיבידואלי עבור כל ארגון או חברה. אפילו כשמדובר בעסקים באותו התחום תהליך הייעוץ יביא לתוצאות שונות בסופו של דבר והסיבה לכך ברורה – מאחורי כל עסק עומדים אנשים שונים, עם אופי והתנהלות שונה, ומטרות שונות – כך שפתרון אחד שיתאים בדיוק לחברה אחת יכול שלא להתאים בכלל לחברה השנייה.
כשאני מייעץ אני יודע לראות את התהליך במלואו, מהניסיון של הפרקטיקה ומהשטח. מעבר לניסיון הרב שלי, אני מביא איתי גם ידע בהרבה מאוד תחומים וגיוון מחשבתי.
התהליך.
תהליך הייעוץ השיווקי, כמו הרבה דברים בחיים, מתחיל בפגישת ההיכרות, החלק המעניין ביותר בתהליך. זה הזמן ללמוד על העסק, להכיר את האנשים שעומדים מאחוריו, לשמוע על האתגרים, המטרות, החולשות והחוזקות ולנסות להבין יחד מהי הדרך הנכונה ביותר להשגת היעדים.
זה יכולה להיות כתיבת תוכנית שיווקית, בניית אסטרטגיה לדיגיטל, הדרכה לצוות בחברה או ליווי אישי לאורך כל התהליך.
הדרך הנכונה שונה מלקוח ללקוח ורק לאחר היכרות והבנת הצרכים נוכל להגדיר אותה יחד.
בואו נדבר
בואו נדבר על יעוץ שיווקי ובכלל.
תשאירו לי פרטים, אפשר גם הודעה קצרה ואני מבטיח לחזור אליכם בהקדם לשיחת היכרות נעימה.