ליווי עסקי
התפקיד שלי הוא לסייע לחברות וארגונים להגיע אל המטרות והיעדים שהציבו לעצמם.
אבל במקרים רבים הוא לא מסתיים שם.
תהליך הייעוץ אמנם מתחיל באבחון החיצוני, הגדרת היעדים ובניית התכנית לטווח הארוך, אבל הוא בהחלט יכול להמשיך לתהליך ליויי שוטף הכולל ליווי עסקי צמוד על אופן ניהול השיווק, קבלת החלטות בצמתים חשובים, ואבחון חוזר לתהליכים שכבר מבוצעים ובדיקת איכות התוצאות.
כחלק מתהליך הליווי העסקי, אנחנו בונים תכנית ארוכת טווח הכוללת צעדים מדידים, צמתי קבלת החלטות ומפגשים קבועים בהם נבחן את התהליך ונתכנן את השלבים הבאים.
תהליך הליווי מביא לתוכו את סך כל הניסיון והידע המקצועי ומתרגם אותו לפרקטיקה עסקית יומיומית.
מנהל שיווק ודיגיטל חיצוני?
למעשה, (וכבר יצא לי לשמוע את הביטוי הזה) מעין – 'מנהל שיווק ודיגיטל פרילאנס' – הגדרת תפקיד שארגונים רבים היו רוצים להכניס, רק עם ניסיון בתחומים נוספים רבים וידע שנצבר במשך שנים רבות.
תהליך הליווי מתחלק ל-3 שלבים.
שלב האבחון, שלב התכנון ושלב הליווי.
1. בשלב האבחון אנחנו נפגשים, אני מקבל לידיי את חומרי החברה, מנתח ומאבחן את הנתונים ולמעשה, "לומד" את החברה מא' עד ת' – מהו החזון שלה, מיהם קהלי היעד שלה, מהן מטרותיה לטווח הקצר ולטווח הארוך ועוד.
2. משם עוברים לשלב התכנון. בשלב הזה מתבצע ניתוח של כל המידע, מחקר שוק, בדיקת קהלי היעד ואופטימיזציה לנתונים. מהם נבנה את תוכנית השיווק והאסטרטגיה לטווח הארוך. נגדיר מדדי הצלחה ושלבים חשובים בדרך.
3. לאחר שני השלבים הראשונים מתחיל שלב הליווי – ההטמעה בשטח.
בעצם זה השלב הפרקטי ביותר בתהליך והוא יישום התכניות שנכתבו בשלב הקודם. תפקידי בשלב זה הוא לכוון ולסייע בהטמעת כל השינויים הארגונים הנדרשים ותהליכי השיווק שהגדרנו. החל מהדרכות לעובדים בחברה, ליווי צוותים, בדיקת הטמעה, בניית דוחות אונליין וניתוח הנתונים תוך כדי תנועה ועוד.
למעשה, לצעוד איתכם יד ביד בדרך אותה תיכננו יחד ולוודא שהכל עובד כמתוכנן.
בואו נדבר
בואו נדבר על ליווי עסקי ובכלל.
תשאירו לי פרטים, אפשר גם הודעה קצרה ואני מבטיח לחזור אליכם בהקדם לשיחת היכרות נעימה.